mandag 23. februar 2009

Første vårdagen på Notodden

I dag har det vært nyyydelig vær.. Fem varmegrader og strålende sol fra klar, blå himmel.. :) Det er nesten så man kjenner at våren kommer snikende. Lufta lukter annerledes, fuglene har så vidt begynt å synge, og vi vinterelskende nordmenn kjøper is fordi " det har jo blitt så mildt i det siste!"

I dag har de fleste på høyskolen gått ut for å røyke uten jakke, stått ute og hakket tenner så lenge de orker, og kommet inn igjen og sagt at "det er så nyyyyydelig i sola" Hadde jeg røyka hadde jeg garantert vært en av dem jeg også! :p

Det eneste som ikke er toppers, er at det å reise fra Drammen blir verre og verre for hver helg som går... Er en der jeg ikke vil dra i fra.. Gleder meg så masse til sommeren! For da har vi nemlig planer om å bli samboere, faktisk!! ;D Det skal bli veldig koselig. I dag har jeg begynt å kikke litt rundt på priser på ting vi trenger... Det blir en dyr fornøyelse, men en fornøyelse blir det helt sikkert!!! :D

Elsker deg gutten min!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar