søndag 1. februar 2009

Søndag.. igjen..


Så var det blitt søndag igjen da, og jeg må sette nesa mot Notodden igjen snart.. kan ikke si jeg gleder meg til det akkurat. Det er ikke det at jeg ikke trives på Notodden, for det gjør jeg. Det er bare det at det er ikke alle her jeg har så lyst til å reise fra..

Jeg har hatt en kjempefin helg. Fredagskvelden var jeg bare hos Annar, og vi slappet bare av. Lørdag var jeg først i byen og spiste lunsj på Pigen sammen med en hel haug med folk.. :p Så var jeg i teateret på brudemesse, sammen med en vordende brud.. ;), og to andre venninner.. Lørdagskvelden fikk Annar og jeg kjempegod Nachosmiddag hos Mia og Bengtan. :) I dag har jeg egentlig bare slappet av sammen med den beste kjæresten i hele verden, som det blir verre og verre å si hadet til hver eneste uke...

Men nå er det en ny uke, med nye muligheter, og altfor mye å gjøre på skolen! :)

1 kommentar:

  1. flink du er til å blogge, dette er en god start:) og for et nydelig bilde av dere<3

    SvarSlett