tirsdag 3. februar 2009

Vinter og snø



I går var det strålende vær og bitende kaldt her på Notodden.. Det var ca 15 minus hele dagen, og det var nok flere som ikke fikk startet bilene sine rundt omkring ja.. :p
I dag er det litt overskyet, og det har så vidt begynt å snø...igjen. Jeg har sagt det skal slutte med den slags tull, men været er ikke interessert i å høre på meg. Joda, snø er fint det, men nok er nok.. :) Så jeg sitter og håper på at sola skal komme tilbake. Selv om jeg tør å påstå at jeg har en ganske så fantastisk skolevei! :)

I morra er det tid før musikk og hørelæreprøve, og jeg har, som jeg alltid gjør før prøver, funnet ut at jeg ikke kan noenting! Så nå sitter jeg med boka foran meg på pulten, men det blir allikevel (som vanlig) til at Facebook og alskens andre spennende nettsider er mer spennende.. Men jeg får sette i gang med lesinga. Paralelltonearter, dur og moll-treklanger og transponering lærer seg ikke selv.. Og ikke håndtegn heller for den saks skyld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar